Meliskerke, Zeeland. 8 augustus 2014

8 augustus 2014 - Domburg, Nederland

Vrijdag 8 augustus 2014.

Het zou een lekker weekie worden met de meiden in Meliskerke, Zeeland. Maar het ging even anders. We moesten afscheid nemen van Ineke. 65 jaar, dus te jong. Zaterdag 2 augustus kwamen we met de LMC aan op minicamping Wisse in Meliskerke waar Maureen een stacaravan voor 2 weken heeft gehuurd. De camper kon er keurig naast en het feest der herkenning was begonnen. Natuurlijk moesten we naar het strand van Domburg en Zoutelande. Fietsen naar Veere en Vrouwenpolder. Dinsdagavond zijn we met de Kangoo van Maureen naar huis gereden om woensdag naar het crematorium te kunnen gaan in Schagen. Het werd een mooi afscheid van Ineke, een witte kist en 65 rozen erop, waar door Anno e.a. indrukwekkend werd gesproken. In de middag na de lunch, met dank aan de JoJoos, terug naar Zeeland. Na tanken, en het kopen van een stokbrood, rond half 5 terug op de camping. Morgen Maureen helpen met laden en dan naar huis. Het was zeer enerverend van de week om een vriendin  met een ziekbed van een paar weken te verliezen.