Garderen,Overbosch, 25 juni 2014

25 juni 2014 - Garderen, Nederland

Woensdag 25 juni 2014, Garderen, cp hotel Overbosch.

Omdat we de omgeving Garderen kennen van een aantal meivakanties met de meiden, hebben we de LMC neergezet op de cp van hotel restaurant Overbosch. Een mooi rustig plekkie met als je wilt een stroomaansluiting. Het was vanuit Steinfurt 130km zodat we om 10.30 uur terplekke waren. Er zijn 2 camperplaatsen in Garderen beide bij restaurants. Het was mooi weer voor een rondje om het Kootwijkerzand op de ATB. Koppie onderweg bij halte Aalen en op het terras van Overbosch bier toe. Dus............ laatste avond van deze vakantie slapen in de camper en natuurlijk niet koken.

Jullie bedankt voor de leuke reacties en tot het volgende bloggie.
Groetjes................

25 juni 2014
    was weer leuk om jullie te volgen;)
    Jullie zijn inderdaad heel dicht in de buurt van huis en haard. 't Is mooi geweest denk ik. We kunnen blijven genieten van mooi weer. Voor morgen: welkom thuis.
    Voor vrijdag: de koffie staat klaar om 08.45 klaar bij ons. 't Is maar dat je het weet:))
    26 juni 2014
    Ja bedankt, we zijn vellig thuis. Dat het mooi geweest is daar denken wij anders over. Over niet zolang maar weer..........