Rijperkerk 30 juli 2022

30 juli 2022 - Ryptsjerk, Nederland

Donderdag 28 juli. Af en toe wordt onze agenda ingevuld door het RKZ. Gister, woensdag, een heen en weertje naar Beverwijk, tanken, 2 ziekenhuisafspraken en boodschappen doen. Het liep voorspoedig. Rond 19.00 uur weer terug op de camping. Vandaag mooi weer en het 2e toertje van de 3 langs Bladel, Casperen en Vessem. De koffie- en stempelplek bij camperplaats met boerderijterras Spekkendonk. Daarvoor een prachtig gravelpad door het bos. In de middag nog even naar het festivalterrein in Bladel waar op dat moment de muziekquiz werd gespeeld en een varken geroosterd.

Vrijdag 29 met mooi weer de laatste fietstocht in Bladel opnieuw door de Kempen en even België in met de stempelpost en koffie bij Brug4 in Arendonk. Weer een fraaie route.

Vandaag, na het ontbijt de camper servicen op de camping en naar Gieten om een doorstroomverwarmer bij MP Jans te kopen voor in de aanrechtkast om de boiler te vervangen. Daarna plek gevonden op de SVR camping Johannahoeve in Rypsjerk, nabij Leeuwarden. Daarna voor wat boodschappen naar Appie in het naastgelegen Gytsjerk.

bladel 2 28-07-2022 (9)

1. mianno:
    30 juli 2022
    Spekdonken zijn wij ook geweest; ook nog rondleiding gehad in en om de boerderij?
  2. Bert:
    30 juli 2022
    Nee, geen rondleiding, alleen koffie en stempelen. In september willen we er gaan staan. Mooi plekkie.
  3. Christiene:
    30 juli 2022
    Toch wel een zielig aanblik dat varken op het spit 😒
    Veel fietsplezier op jullie volgende stek.
  4. Bert:
    Dankjewel... Tja als varken loop je risico 🤣
  5. Jojoos:
    30 juli 2022
    Zo te horen genieten jullie ervan. Een paar jaar geleden stonden we op de camping in het park van Leeuwarden. Hebben toen een stuk van de Elfstedentocht gefietst. Mooie herinnering. We treffen het allemaal met het weer. Heerlijk!
  6. Bert:
    31 juli 2022
    Ja doen we. Wat leuk feest der herkenning.