De Maasduinen 08 - 11 oktober 2020

11 oktober 2020 - Oterleek, Nederland

Zondag 11 oktober 2020.

Het was een mooi weekend. Nadat de camper ruim 2 weken bij de camperdoctor onder zeil was voor enkele garantiepunten bij Swart in Balk, hebben we deze donderdag 8 okt, opgehaald met de Clio. Vervolgens de nacht doorgebracht op CP Dalfsen. Vrijdagmorgen een koppie bij MiAnno in Lemelerberg en vervolgens door naar een CP in De Maasduinen. Wat een mooi plekkie. We maakten in de middag een wandeling om het Leukermeer en na een bier bij Lucas aan het water, een zeer rustige nacht,  parkeerden we de camper zaterdagochtend bij het bezoekerscentrum  Maasduinen en maakten de rode wandeling rond het Reindersmeer. Een pittige van ruim 8 km met regelmatig mul zand.  Alles onder prima weer. In de middag reden we naar CP De Korenmolen in Eerbeek waar we voor de avond een tafel hadden gereserveerd. Na lekker eten was het mooi zitten in de camper onder het getik van de regen. Vandaag  haalden we de Clio op en kwamen we rond 13.00 uur thuis. Misschien nog 1 weekend op stap want donderdag 15 okt. gaat de camper naar Stokman voor een wintercheck en daarna de voorbereiding voor de winterstalling.