Millingen aan de Rijn 19 september 2020

19 september 2020 - Millingen aan de Rijn, Nederland

Zaterdag 19 september 2020.

Donderdag  reden we naar een parkeerplaats bij de sportvelden in Ooij. Vervolgens een koppie op het terras van het Fletcher hotel aldaar. Daarna liepen we een mooi rondje in de Ooijpolder en in de middag parkeren we de camper op VeKaBo camping  Het Zeelandse Hof, op 2 km van Millingen. Een prima plek met goed sanitair en alle ruimte. Vrijdag een route met de fiets over dijken en door polders van de plaatsen Millingen, Ooij, Nijmegen, Uffelen en Berg en Dal met wat bulten. Vandaag reden we met de fiets naar de theetuinen van Millingen (een aanrader) Na een koppie een wandeling door de polder aldaar. Je loopt door het gebied van voormalige steenfabrieken. In de middag een lunch in Millingen en tot slot in de zon naast de camper met af en toe de tijdrit in de tour. Morgen, zondag, rijden we naar huis  om daar de boel in te richten.

Voorlopig genoeg op pad geweest met de Weinsberger die dinsdag 22 september naar de camperdoctor in Balk gaat voor wat garantiedingetjes.

Dank voor jullie leuke reacties en groetjes van ons C en B.

ooijpolder_19-09-2020 (8)

1. Lizette:
    19 september 2020
    Goede reis terug en op naar een gezellige woonkamer thuis!
  2. Bert:
    19 september 2020
    Dankjewel , Lizette, 2 uur tuffen en dan thuis klussen . Komt goed. Tot gauw bij A.S.
  3. mianno:
    20 september 2020
    Mooi foto's ! Groetjes vanuit Nassereith. MiAnno.
  4. Bert:
    20 september 2020