Nijkerk 29 juni 2023

29 juni 2023 - Nijkerk, Nederland

Donderdag 29 juni 2023.

Dinsdag 27 parkeren we bij Rose in Bocholt, na de koffie scoren we wat kleding met name om lekker te fietsen. Ook likkebaarden langs de prachtige fietsen die we links laten staan. Vervolgens wat boodschappen en door naar MIAnno. Daar komen we eind van de middag aan in Hellendoorn en zitten lekker buiten met gezelschap van hond Sammy en een drankje. In de avond lopen we naar Nijverdal en eten op het terras bij een Grieks restaurant. De volgende dag, woensdag 28, rijden Mia en Anno naar Den Helder voor maritiem vlootdagen. Wij stallen voor een paar dagen de camper bij SVR camping Cortelet in Nijkerk. In de middag lopen we naar het centrum, 3,7 km en zoeken een terras. Inmiddels zit deze vakantie er bijna op. We nemen op donderdag 29 de fiets om naar Laren te gaan voor een bezoek aan het Singer museum. Er zijn daar exposities van o.a. ….Liefde voor kleur en Laren aan zee. Mooie werken en een leuke route heen en weer van een km of 25. We eindigen in het centrum van Nijkerk en het is er gezellig. Morgen mooi fietsen in de omgeving. Het weer houdt zich goed.