Passo di Cavia, 15 september 2014

15 september 2014 - Ponte di Legno, Italië

Maandag 15 september.

Als we opstaan op de cp van Ponte di Legno is het heerlijk weer. Vandaag moet de Cavia eraan geloven? C, rijdt een eindje mee en gaat later door het stadje slenteren. 17,5 km moet ik omhoog met een gemiddelde van 7%. Uitschieters tot 16%. Boven is het koud (2650 m.) en ik neem een grote koffie in het gezellig resto. Op de terugweg ontmoet ik een Chinese filmploeg die een film maakt over fietsers uit dat land. Ze hebben er zelfs een drone bij. Bij terugkomst eten we wat en servicen de LMC. We rijden terug naar Passo del Tonale en shoppen bij  Spar. Het is een GodsVerlatenOord omdat het een wintersportoord is. Alle horeca is gesloten. Zelf koken!! Het begint om 4 uur ernstig te bewolken en om half 6 gaat het regenen. De bedoeling is om morgen, dinsdag, te wandelen in een mooi stuk natuur op 1900 mtr. en daarna op te schuiven ri. Oostenrijk.

15-09 Passo del Cavia op de racer (19) (800x600)15-09 Passo del Cavia op de racer (26) (800x530)

1. Jojoos:
    15 september 2014
    Dat is toch wat! Je start zomaar een carrière als figurant in een Chinese film! En op dezelfde dag "doe" je ff die Gavia. Kan niet stuk:))
  2. Bert:
    15 september 2014
    Joop, hij is inderdaad smal op sommige stukken,... tussen 2.5 en 4.5 mtr. Toch gingen er campers overheen. Wij rijden een stukkie om over de Passo del Palade.