Aken

20 april 2011 - Maastricht, Nederland

Joop en ik zijn geweest. Mooie route zeer toeristisch. We deden er de hele dag over. Aken, drukke stad. De 1e zaak MotoIn konden we niet vinden en later hoorde we in de 2e zaak dat de 1e geen showroom heeft maar uitsluitend webwinkel. De 2e zaak FC-moto viel tegen in assortiment en de verkoopster vond eigenlijk dat je moest bestellen op het WWW, mocht iets niet passen dan terug sturen. Dus geen Nolan en geen zomerjack. 's Avonds gegeten op een terras naast de Servaasbrug en later een triple op het Vrijthof, vervolgens overnacht in het ApartHotelRandWijk. Vandaag, woensdag 20 april, via een kombi van snelweg en toeristiek terug naar het noorden waar we Motoport in Wormerveer bezochten en ik een doorwaai zomerjack van DiFi en een paar zomerhandschoenen met gaatjes kocht.

1. Maureen:
    20 april 2011
    Heeee, waren wij daar laatst ook niet al, daarin Wormerveer??? Heb je toch lekker omgereden :).
  2. Christiene:
    20 april 2011
    jammer dat je niet in Aken bent geslaagd maar het zal ongetwijfeld een leuk ommetje geweest zijn. Een terrasje op het Vrijthof is altijd leuk ;)
    Zie je donderdagavond nog even.
    groet
    Christiene