Anholt/Isselburg/Soest 16 en17 augustus 2015

17 augustus 2015 - Soest, Duitsland

Zondag 16 augustus 2015.

Het werd weer eens tijd dat de Ford/LMC ging rijden. We hebben hem neergezet op een CP in Anholt bij Hof Mäteling, DE. Toen we Arnhem voorbij reden over de A12 is het gaan regenen en het is tot op het moment van tikken 17.00 uur niet meer droog geworden, getuige de foto’s. Morgen naar Rose Versand in Bocholt om wat inkopen te doen op gebied van fiets- en bijbehorende kleding en daarna naar de Möhnesee. Of we vanavond gaan eten in de Ratskeller op de Markt in Anholt hangt van het weer af.

Maandag 17 augustus 2015.

Het ging anders:  door regen en een lege accu niet naar de Ratskeller. Dat hebben we vandaag in Soest ingehaald! De lampen hebben gister aangestaan zonder te rijden. De ADAC heeft ons vanochtend op weggeholpen en omdat de accu geladen moest, zijn we ook niet naar Rose gegaan want dat was slechts 14km. Direct door naar Soest in de regen. Mooi stadje waar we gewapend met plu doorheen gewandeld zijn en vanavond gegeten in Brauwerij Zwiebel. Soest ligt op 12km van de MöhneSee en de CP met douche en toilet is prima aan de rand van de Altstadt. Morgen is er markt en het zou fijn zijn als het droog wordt want vanaf gister een uur of 12 regent het.

anholt_aug2015(5) (1024x768)

1. Christiene:
    17 augustus 2015
    Jammer dat he tzo regent maar het gaat vast goed komen. Veel plezier.
  2. Ria:
    18 augustus 2015
    Troost je met de gedachten dat het hier al vanaf zondagnacht nog niet droog is geweest en het is nu dinsdag 10 uur in df ochtend. Hoop dat het bij jullie nu droog is. Heel veel mooi weer gewenst en een hele fijne vakantie. Gr van Ria uit een nat maar heel mooi Oostzaan.