Biberwier-resia 24 augustus 2014

24 augustus 2014 - Resia/reschen, Oostenrijk

Zondag 24 augustus 2014.
We zijn in Resia, IT aangekomen. Dat ging niet zonder slag of stoot. Een ongeluk op de Fernpass gaf file. Wij eraf ter hoogte van Biberwier. Ze hebben daar een camping met een z.g. Wohnmobilhafen. We hebben de LMC geparkeerd bij de skilift en een wandeling gemaakt naar de Weissensee. Ja,.... die hebben ze daar ook. Na een koppie  zijn we verder gegaan op de B179 en 180. Deze wegen zaten vol met verkeer. Maar goed het reed. Gisteravond werden we verrast door bezoek van 2 wolfen die het nodig vonden om met een bergschoen van C te gaan spelen en ze vonden het niet nodig zich uit de voeten te maken toen ze door ons werden betrapt. Zo'n beetje de hele nacht regen en vanochtend toen we gingen rijden droog maar koud. Nu op 1500 mtr. zonnig en heerlijk weer met 21 graden. We staan op de parkeerplaats van een Slot met daarin een pizzeria en slapen is toegestaan van de uitbater. Als het morgen goed weer is gaan we fietsen en anders weer een stukkie verder met de LMC. Overigens zullen de JoJoos foto 8 wel herkennen uit de ijstijd!!

24-08 Resia Italië (7) (800x600)24-08 Bibberwier Weissensee (6) (800x450)