Desenzano, aan het Garda, 2 september 2014

2 september 2014 - Gardameer, Italië

Dinsdag 2 september 2014, Desenzano del Garda.

En wat een heerlijk weer: blauw, zon en 26 graden. Een kalm briesje. We reden verder over de route die we waren gekomen naar Spormaggiore. De SS239 en de SS45b. Wat een feest. Naar Riva di Garda en vervolgens langs het Gardameer naar Desenzano. Dat is zo'n beeetje het meest zuidelijke van het Lago di Garda. Dat laatste stuk was minder om te rijden omdat de weg heel druk is en vergeven is van tunnels. Aangekomen op de CP met service, douche en toilet zetten we de stoelen buiten en genieten van het Garda uitzicht. En..............de pizzaria op 25 mtr In de avond naar de MaDai bar. De formule: je gaat Limoncello drinken, je er krijgt WiFi en tapas bij. Je snapt het, de drankjes zijn iets duurder.

02-09 Desenzano di Garda (5) (800x600)

1. Christiene:
    2 september 2014
    Zo, weer helemaal bij. Prachtige verhalen en evenzo foto's! Wij zijn onze laatste week ingegaan en zijn nu in Veix, Correze. We blijven hier tot zeker vrijdag, misschien langer. Geniet nog :-)
  2. Jojoos:
    2 september 2014
    Limoncello en tapas. Mmmm. Wij echt overheerlijke pizza. En dat in Oostkapelle. Prachtig weer, 22 Gr. Wat hebben we het toch slecht...
  3. Bert:
    3 september 2014
    Geloof er nix van. Ga naar Zoutelande op het terras bij de bakker en koop een Zeeuwse Riviera: koffie met grand marnier en een grand marnier ernaast. En we zitten weer in die bar!!