Dierbach-Ummersdorf 19 augustus 2014

19 augustus 2014 - Dierbach, Duitsland

Maandag 18 augustus 2014.

Nadat we in Remich, Luxemburg, de boodschappen hadden gedaan, brandstof en enkele drankjes, hebben we de camper op een CP in Dierbach neergezet. Hij staat naast de sporthal en het gemeenschaphuis waar elektra en verzorging voorhanden zijn voor een overnachtigtarief van 5 euri. De hele dag druilerig weer met af en toe een bleek zonnetje. De temperatuur is met 20 graden OK. Na een wijnprobe bij een weingut in het dorp wordt het prachtig weer en kopen we wat flessen om de winter in Nederland door te komen. Tot slot eten we buiten de camperdeur en besluiten we met een bier in de LMC.

Dinsdag 19 augustus 2014.

Het is zonnig weer in de ochtend en we maken een wandeling van een km of 12 in een fraaie omgeving. In een dorp onderweg een koppie bij een backerei en rond 12 uur zijn we terug bij de camper. We halen de bestelde wijn op en rijden naar een CP in Ummersdorf dat ligt even voorbij Ulm. We staan bij een Bräuhaus,  overnachting is gratis. Wil je wc en douche betaal je 3 euri per dag. Daarnaast heerlijk bier en eten voor weinig.

19-08 Dierbach wandelen  (1) (800x450)

1. Marianne Dubbeld:
    19 augustus 2014
    Hoi B en C,
    Jullie maken wel meters zeg, nu al voorbij Ulm. Zeker snel richting het mooie weer en de Stelvio?

groetjes uit een guur en nat Alkmaar,
    M3
  2. Bert:
    19 augustus 2014
    Ach weet je Dubbeld , het valt wel mee. Maar met regen wil je wel rijden. Nu prima weer!!