Dinsdag 27 maart 2018

27 maart 2018 - Neer, Nederland

Dinsdag 27 maaart 2018.

Goedenavond we zijn weer op pad.

Vrijdag 16 maart  haalde we de camper uit de stalling en zaterdag 17 reden we naar camping de Vliert tussen Bunnik en Houten. We konden in de luwte achter een schuur staan. Hoewel het zonnig weer was maar hard waaide was het bokkoud. Omdat ik had ingeschreven voor de PrimaVeraClassic op zondag 18 maart deden we daar een overnachting. Tevens kijken wat de staat is van de LMC. De volgende dag mooi weer en opnieuw veel wind en koud. 35 km tegenwind met slechts 17 a 18 per uur op de BullsRacer, na een koppie voor de wind met 40 a 42 terug over de UtrechtseHeuvelrug. Mooie route. Totaal 75 km. De week erna bij het vullen van de watertank thuis kwam er water op een plek uit de camper waarvan ik dacht: dit is niet goed! En inderdaad een pijpje van het buitendouche armatuur vertoonde een klein gaatje en stond in de dubbele bodem te spuiten. Dit werd klus! Gelukkig ben ik redderig en voor de volgende trip van gister, maandag 26, alles OK, vervolgens  sliepen we in Purmerend. Vandaag, dinsdag 27 via Amsterdam,  ACTA  voor Claudette, IJsselstein en Meijel voor boodschapjes en tenslotte in Neer op de CP van de Jachthaven voor een overnachting om morgen, woensdag 28 richting Koblenz te gaan. Vanmiddag na aankomst op zoek naar een café voor een Limburgs biertje, helaas,... er zijn wel gelegenheden maar als ze niet open zijn dan staan ze te koop. Pech dus, maar.......wel een wandeling van Budel naar Neer.

1. Ria van Beek:
    28 maart 2018
    jammer hoor, van dat Limburgse biertje, in Koblenz lukt het zeker, maar dan met een Duits biertje
  2. BertvdB:
    28 maart 2018
    Ja op slot is het goed gekomen, Ria, via het Jachthuis van de WSV Neer dat in de avond voor een paar Lindeboom blond biertjes zorgde.