Erguy en Le Val André 14 en15 september 2016

15 september 2016 - Erquy, Frankrijk

Donderdag 15 september 2016.

Dat fietsen is er niet van gekomen gister, woensdag. Het regende in de nacht en wat gespetter in de ochtend waarop we besloten te vertrekken voor een 50 km  in oostelijke richting via een mooie kustroute naar Erguy. Een plaats aan 2 baaien met fraaie vergezichten. De reguliere CP is in beslag genomen voor 4 dagen jumping op het strand waardoor we moesten uitwijken naar een plek boven het strand en hadden het geluk op de 1e rij te kunnen staan. Deze CP is door de gemeente geïmproviseerd en zonder voorzieningen. In de middag mooi weer dus wandelen naar het centrum voor een kop Bretonse koffie, iets met calvados, chantilly en slagroom. De zonsondergang was prachtig. Vandaag bewolkt en droog, wandelen naar Le Val Andre en zwemmen toe. Morgen, vrijdag, verlaten we Bretagne.

1. Christiene:
    15 september 2016
    Inderdaad Bert, hier is de rest te zien :)
    Mooie plaatjes, alsof jullie in een vlindertuin waren!
  2. Bert:
    15 september 2016
    Ja daar leek het wel op. Vandaag tijdens de wandeling naar Val André in de struiken op de rotsen, het wemelde er van. En die zonsondergang de vorige dag met je stoel aan het strand dat was me ook wat. Met jullie welnemen kom naar Oleek de 28e.