Gangelt 27, 28, 29, 30 maart 2014

31 maart 2014 - Gangelt, Duitsland

Donderdag 27 maart, en we fietsen wat knooppunten richting de Brunsummerheide, een mooie route van een km of 60 op de MTB en C is blij met haar fietsie. Onder een blauwe hemel en veel zon is het genieten in het zuiden van af en toe Nederland en dan weer Duitsland. Aan het eind van de rit 2 bier op het terras bij de CP.

Het is vrijdag 28 maart en we boeken bij voor 3 nachten zodat we maandag verder gaan. Het is goed toeven hier en we maken een wandeling van 9.7 km o.a. door het bos van Schinveld. Fraaie route en bij aankomst op de CP is het tijd voor 0,4 bier. Het weer is prima en dat blijft voorlopig zo volgens de kenners!!.

Gister zaterdag 29 maart, mooi fietsen naar de Maasvallei in de buurt van Maaseik en Ohé en Laak, waar we de hele dag mee zoet waren voor we terug kwamen op de CP. Van Duitsland naar Nederland.

Vandaag zondag, 30 maart 2014. Stond hier in het teken van een trimloop met diverse afstanden en de start/finish voor de ingang van de CP. We hebben het er van genomen met alweer mooi weer.

1. Christiene:
    31 maart 2014
    Hoi B en C zo te lezen vermaken jullie je prima. Lekker hoor!