Goes 19-09-2012

19 september 2012 - Goes, Nederland

Woensdag, Via De Vossenhoek in Rucphen, een mooie zaak voor kampeerartikelen, zijn we naar me moeder gereden. C. ging ondertussen naar de Hollandse Hoeve om wat creawinkels te bezoeken. We hebben ma in haar rolstoel gehezen want ze moest nog wat waardebonnen verzilveren bij de banketbakker in Goes die ze bij de bingo had gewonnen. Voor maar liefst 20 euro. Van het ziekenhuis mag ze alles eten, vooral rosbief en slagroom, nou dan weet je het wel. 24 sept. de 1e bestraling en 3 okt. de operatie. Aan het einde van de middag parkeerde we de LMC bij boerencamping De Rusen in de buurt van Wemedinge met speciaal tarief camperplaatsen.

goes_19-09-2012 (1) (600x800)

1. Christiene:
    Hoi Bert en Claudette

De verhalen gelezen en de foto's bekeken, conclusie is dat jullie het wel naar je zin hebben gehad.
    Spannende tijd vanaf nu, wens je moeder sterkte van ons.
    Groetjes voor jullie allemaal
    Christiene
  2. Bert:
    19 september 2012
    Ja echt goede, maar toch rare vakantie, Christiene. Ik ga het doorgeven want we zien haar morgen en vrijdag. Mogelijk nog even een rondje in de camper en anders de rolstoel.
  3. Maureen:
    19 september 2012
    Die camping in Wemeldinge...is dat wat? Hebben ze er ook hutjes/stacaravans oid? Zoek nog iets leuks voor volgend jaar :)