Guewenheim-Grand Ballon 9 september 2015

9 september 2015 - Thann, Frankrijk

Woensdag 9 september 2015.

Een prachtige dag met 23 graden en strak blauw. We wandelen om het meer van Michelbach en doen een koppie in Aspach. Om  half 3 zijn we terug bij de camper en zeggen de rustige cp gedag en rijden richting Thann, Onderweg wat boodschappen want een daggie bij de Jojoos is een aanslag op de voorraad. HiHi....Vervolgens naar boven om de LMC neer te zetten op 1345mtr bij de Grand Ballon. Na een bier gaan we op zoek naar de diverse vergezichten en die zijn geweldig.

guewenheim-grand ballon_sept2015 (4)

9 september 2015
    Geniet er maar lekker van. Vandaag was t weer hier ook super, morgen nog wat warmer. Xxx
  2. Maureen:
    Volgens mij weten jullie zelf ook wel raad met jullie voorraad ;)
    9 september 2015
    Dat komt dik voor elkaar Pam. Het is hier schitterend boven en prima weer. Mooi fietsen en wandelen en de Tarte flambé was lekker.
    Ik zal niet ontkennen, Maureen, dat we er zelf ook schuldig aan zijn qua hap en drank. Gelukkig veel supermarche ici...