Hansweert 21-09-2012

21 september 2012 - Hansweert, Nederland

Vrijdag 21 september 2012

In de ochtend deden we Wemeldinge aan, mijn neef Wout was niet thuis. Een koppie in de haven en daarna naar Goes. Met me moeder naar Blokker en Lidl voor wat boodschappen in de rolstoel. Zij blij, ik doodop! Voor de laatste nacht van deze vakantie naar cp Hansweert. Een favoriete plek van ons die ze kortgeleden opgewaardeerd hebben met nieuw asfalt. Een plekkie voor 6 campers, geen voorzieningen maar rustig en mooi uitzicht. Hansweert dat in de vorige eeuw een florerende havenplaats was, had toen 12 uitbaters voor overnachten en eten. Zeelui voor reparatie en handel bleven hier slapen. Nu zijn er nog 2 cafe's en een vereningingsgebouw. Vanavond gaan we eten in café het Anker. Hoe toepasselijk.

Morgen vroeg naar Disselstein. Het was ons een waar genoegen.

hansweert-avond_21-09-2012 (2) (800x600)                          hansweert-avond_21-09-2012 (1) (800x600)

Groeten uit Hansweert van C en B in de LMC.

1. Maureen:
    21 september 2012
    Morgen vroeg naar Disselstein??? Ik weet van nix. Vertel 'ns.... Hoe vroeg bv??? Wel heel gezellig jullie weer te zien hoor, en vooral die ene kan niet wachten. (wil je dan ook je agenda meenemen ahahahahah). Geniet van de laatste nacht, en tot snel!!!
  2. Christiene:
    21 september 2012
    Ja ja aan alle leuke dingen komt een eind hè