Heteren

2 juni 2011

Donderdag 2 juni, Hemelvaart, 2011.

Vanuit Heteren onder een heerlijke zon op de fiets langs mooie routes via knooppunten met de pont van Gemeente Wageningen over de Nederrijn. Het ging langs Renkum, Heelsum, Otterlo, Ede, Wolfheze, Planken-Wambuis, over heide en door bos. Fietsen afgewisseld met terrassen voor de inwendige mens. Morgen, vrijdag, naar het Nederlands openlucht museum in Arnhem.

DSC_7152 (800x532)DSC_7119 (800x532)

4 juni 2011
    wat treffen jullie het toch met het weer hè
    groetjes
  2. BertvdB:
    4 juni 2011
    Ja het is lekker warm in Gelderland, Crissie
  3. Claudette:
    Bert had vandaag rustdag. Ik heb 20 km gewandeld. Het was echt heet. Wel samen nog een biertje gedronken in de dorpskroeg. Dus Christiene je ziet er wordt wel getraind.
    5 juni 2011
    nou bij mij ligt alles een beetje op z'n gat Claudette, het wil niet echt met mijn been, dan weer dit dan weer dat. Nu een pijnlijke knie, niet dik maar doet aan de binnenkant en in mijn knieholte zeer, het lijkt soms alsof hij effe een knak moet maken om hem goed te kunnen strekken. Maar ik laat me er niet door uit het veld slaan hoor :) komt wel goed en doe er dan gewoon wat langer over.