Hoge Veluwe 21-22 augustus 2018

22 augustus 2018 - Otterlo, Nederland

Woensdag 22 augustus 2018.

Dus nog steeds mooi weer in Apeldoorn en op de hoge Veluwe. Gister, en vandaag, bezochten we het park Hoge Veluwe en het museum Kröller Möller o.a een expo van Vincent van Gogh, Piccaso  en ene Bart ? die met zijn werk deed denken aan Herman Brood. Vervolgens naar de beeldentuin en een trap met 273 treden beklimmen voor een prachtig uitzicht over de Veluwe. Gister na het museumbezoek zijn we naar een camperplaats in Apeldoorn gereden en maakten kennis met Alexandra en Roberto en hun zoons Phillipe en Thomaso. Zeer geanimeerd aan een wijn en ons Italiaans ophalen. We stonden met 13 campers op de CP en omdat het uitstekend weer was zat iedereen buiten en was het tot laat gezellig. Vanochtend opnieuw naar het park en maakten een fraaie wandeling van ruim een uur. Daarna via Lemelerveld een koppie bij MiAnno om tot slot de camper neer te zetten bij hotel resto Hegen in Wezup waar we heerlijk hebben gegeten en de overnachting doen zodat we morgen maar een klein  stukje naar Schoonoord hoeven te rijden voor een bezoek aan het oldtimer brommermuseum. Daarna over de Afsluitdijk naar huis voor een wassie en zaterdag naar Zoutelande, Zeeland op naar de meiden voor een week.

hoge veluwe 21-22-08-2018 (19)

1. Ria van Beek:
    22 augustus 2018
    Goed geoefend, hoor!! Het resultaat zal zeker te merken zijn in het nieuwe cursusseizoen.
  2. Ria van Beek:
    22 augustus 2018
    Nee, ik heb er zin in...
  3. BertvdB:
    Hoezo nee? Ria?
  4. Christiene:
    22 augustus 2018
    Leuk dagje gehad. Lekker genieten nu en straks met de meiden.
  5. Jojoos:
    22 augustus 2018
    Ben dol op Picasso! Moest toch ook maar eens gaan. Wij nu in Steenwijkerwold op boerencamping compleet met haan😡, twee alpaca’s en twee witte emoes (of iets dat daar sterk op lijkt). Die ene emoe griste een broodje uit mijn hand. Heeft een harde snavel. Staan wel achter een hek. Vandaag heerlijk gefietst in de Weerribben. Wat is het mooi!
  6. BertvdB:
    23 augustus 2018
    Tja KM in het nationaal park Is net als het oldtimer museum in Schoonoord een aanrader!!