Hol 14 juni 2017

14 juni 2017 - Hol, Noorwegen

Woensdag 14 juni 2017.

We zijn van Beitostolen over de 51 richting Geilo gereden, onderweg deden we Fargenes aan, een heel aardig dorp met wat stroomversnellingen en verder een prachtige route, via de 7 en de 50 zijn we aangekomen op camp Birkelund. Een camp met Nederlandse eigenaren en ACSI, dus voordelig voor de Hollanders, vermits je lid bent. we zakken hier een dag of 2 uit en gaan watwandelen onder de zon want het weer is prima.

hol_14-06-2017 (4)

1. Jojoos:
    14 juni 2017
    Wat een mooie plaatjes alweer. Jullie verplaatsen je snel! Wij eergisteren an Sopot naar Rewal. Daar superheerlijke gerookte vis gegeten. Met een biertje erbij, want wijn was niet voorhanden. Daarna na Peenemünde gereden. Stukkie van niks, 113 km, maar we hebben er vijf uur (!) over gedaan. Inclusief een veerboot waar we niet op gerekend hadden. Vandaag aangekomen op Rügen, ons uiteindelijke reisdoel met wat omweggetjes. Morgen naar Kap Arkona. Op de fiets (denk ik). Weer is nu prima. Genieten! Cp heet Drewoldke. Leuk en gezellig. Je loopt direct het strand op.
  2. Maureen:
    15 juni 2017
    Ja Jojoos, ze moeten zich wel snel verplaatsen, want het wordt echt wel weer tijd dat ze thuis gaan komen. Ze worden zo langzamerhand echt wel gemist door het thuisfront ;)
  3. Jojoos:
    15 juni 2017
    Hoi Maureen, je hebt helemaal gelijk! Dat doet maar, die pensionado's.