Naar Leutasch, 4 feb. 2014

4 februari 2014 - Seefeld Im Tirol, Oostenrijk

Zo, inmiddels dinsdag.

We zijn vertrokken uit het Tannheimertal en rijden 100km naar Leutasch. Daar zitten vrienden van ons Yvonne en Roel. We komen rond 12 uur aan en via de VVV komen we terecht in een appartement bij een echtpaar van rond de 80. Hij staat erop om wat bagage naar de 1e verdieping te brengen en zij verschaft de loipe-passen en de internetsleutel voor de W-lan. Het appartement is gedateerd maar schoon en compleet. Het balkon ligt op het zuiden. Leutasch bestaat uit een 24 tal kleine gemeenschappen en de langlaufer kan zijn hart ophalen zowel skating als classic. Op 10km van hier vind je Seefeld, iets modainer en hier gaat het tot ruim 2200 mtr. Goed voor de skiërs en in het dal ruim 200km loipe.

Morgen samen met Y en R zien hoe het in de loipe gaat. Groet van ons C en B

1. Jojolo:
    4 februari 2014
    Inderdaad is het in oost- en zuidoostenrijk verschrikkelijk. De mensen daar zitten niet alleen in de narigheid, maar missen ook nog eens een complete week aan inkomsten. Dat hakt erin, zo midden in het seizoen. Leutasch klinkt goed. Wij wensen jullie mooie tochten!
  2. Bert:
    4 februari 2014
    Hee JoJoos hoe is het in HWW??
  3. Jojoos:
    6 februari 2014
    In Hhw wisselend zonnig en regenachtig met temperaturen rond de 7 graden. Geen vis en geen vlees. We zitten al weer aardig in het ritme van alledag. Beetje boodschappen doen, lootjes verkopen, oppassen enz.. Gaat eigenlijk best lekker.