In Limburg, maart 2012

31 maart 2012 - Wijlre, Nederland

Donderdag 29 maart 2012,

streken we neer op minicamping Het Bakhuis. Dit is een kleine camping bovenop de Keutenberg, gemeente Wijlre. Het was een uur of 3 en mooi weer dus zitten in de zon. Vrijdag naar Valkenburg gewandeld en het weer was een stuk miinder. Koppie op het terras, redelijk wat volk op de been dus gezellig. Zaterdag sprak ik af met wat DTC-ers in Geulhem die uit Heerhugowaard waren gekomen voor een dag fietsen. We reden ruim 100km van bult naar bult en om een uur of 4 was het tijd om te douchen. De anderen moesten nog terug naar Moorveld waar hun auto stond. C. was met trein en bus naar Maastricht. Het was half bewolkt en een graad of 9. Morgen, zondag 1 april 2012 rijden we richting De Moezel.

P1030761 (1024x758)DTC in Limburg_31 maart-2012

1. Christiene:
    1 april 2012
    Lekker genieten ook al is het wat minder weer, met Pasen en de week er na zitten wij in Limburg, hopen het ook naar ons zin te hebben maar daar ben ik niet zo bang voor!
    Groetjes
    Christiene
  2. Bert:
    2 april 2012
    Dat gaat jullie lukken. Vandaag, maandag 2 april 2012, een prima dag aan Die Mosel. Wandelen, fietsen, wijn proeven en kopen. Joop zou zeggen: het zou beroerder kunnen. Ik doe nog wat foto's.
    Groet van 2 uit de LMC.
  3. Ed:
    3 april 2012
    Het klinkt allemaal lekker. Veel plezier.