Lourdes_22-04-2012

23 april 2012 - Lourdes, Frankrijk

22 april 2012

Nou dat hebben we geweten; vroeg op, naar Lourdes en vervolgens zitten in de kerk om half 9. Ik niet, ga liever wandelen. Onderweg doe ik de basiliek aan en zie dat de messe van half 10 daar is en niet in de kerk. Met een noodgang me moeder gehaald en haar in de basiliek neergezet. pfff op het nippertje. Ze had een mooie plek voorin en we spraken af dat ze boven bij het hek aan de uitgang van de basiliek zou wachten. De mis duurt normaal tot 11 uur dus ik was voor wat foto's half 11 weer ter plekke. Wat een volk. Zit zeker duizend man te luisteren. Me moeder zie ik nergens, kwijt dus. Die liep in de stoet naar buiten en ging op het grote plein wachten. Ben ik een paar keer naar de auto gelopen en over het hele terrein gezocht, de beveiliging erbij gehaald en tot slot vond ik haar bij de auto om 12.30. We moesten vliegen om 16.10, de auto inleveren dus nog voldoende tijd. Liep goed af. In Parijs overstappen, dat was drama vanwege de afstand, krap tijd en het opnieuw inchecken: De rollator moest door een scanner en dat past niet. Me moeder moest uit de kleren, arme 86tiger. Op het nippertje in het vliegtuig. Boven Amsterdam moest er gecirkeld worden omdat we niet konden landen. Het was wat Murphy de laatste dag van de Lourdes-trip

lourdes_22-04-2012

1. Jojoos:
    23 april 2012
    Wat een gedoe die laatste dag. Arme moeder, Tja, oude onschuldige dametjes zijn soms niet zo onschuldig :)). Volgens ons was het, vooral voor haar, een onvergetelijke reis. Mooi toch dat je dat voor haar hebt kunnen doen.
    Groetjes, jojo's
  2. Christiene:
    24 april 2012
    Oef, had wat voeten in aarde die laatste dag!
    Je moeder heeft tenminste wel een onvergetelijke tijd gehad samen met zoonlief en genoeg gesprekstof :-)

Groetjes
    Christiene