Naar Lourdes in april 2012

17 april 2012 - Heerhugowaard, Nederland

dinsdag 17 april 2012

Vandaag is me moeder door me zuster en zwager gebracht vanuit Zeeland. Die zwager moest ik naar het WestFriesGasthuis brengen omdat hij een botsing had met de achterklep van zijn auto. Het is goed afgelopen. Morgen, woensdag, de 18e april naar Schiphol en om 12.40 uur samen met me moeder en vele anderen de lucht in.

Groet uit verregend Oterleek.

1. Marianne Dubbeld:
    Hoi Bert,
    We wensen je een mooie ervaring toe samen met je moeder. Martin vraagt of je een kaarsje voor hem op wilt steken in Lourdes.
    Groetjes, Marianne en Martin
  2. Bert:
    17 april 2012
    Vorr mijn Vriend Martien zal ik dat donderdag doen!!
  3. R&J:
    17 april 2012
    Nou Mams een hele goede reis en denk ook aan het kaarsje voor ons hè, net als thuis.
    Bert en mams veel plezier en een mooie tijd gewenst, we zullen jullie op het blog volgen.
    Rien en Janine
  4. Claudette:
    18 april 2012
    Goeie reis dan maar. De foto's zijn mooi geworden. Doe jij ook flink je best. Zal wel stil zijn vannacht.
  5. Bert:
    18 april 2012
    Weet niet wat ervan terecht is gekomen, vanavond zal ik wat plaattjes op het blog zetten. We gaan zo wat eten, het is half 6 en hadden een goeie reis. Me moeder nog praatjes ook in het vliegtuig. Internet werkt hier in de hotelkamer en dat is er 1 van het soort appartement met keuken Welterusten in de stilte en dat is het hier ook. PauGroet van Bert.