Millery / Ventron 31 augustus. 1 september 2015

1 september 2015 - Ventron, Frankrijk

Dinsdag 1 september 2015.

We zouden gaan fietsen in de omgeving van Millery , helaas regen bij het opstaan en niet voor even. Dus de motoren gestart en richting Vogezen. Onderweg een koppie en wat boodschappen in Charmes. We zijn weer helemaal in Frankrijk, komen aan in Ventron waar 2 camperplaatsen zijn:... 1 nieuw aangelegde in het dorp met smetteloos asfalt, service, afvalbakken en picknick tafels.  De andere 5 km bergop bij een skilift aan een doodlopend weg met 2 hotels.  Prachtig gebied.

Maandag 31 augustus  2015.

Wat is het heet!! Met 35 graden en strakblauwe lucht hebben we de camper op een camperplaats  in Millery neergezet. Een Frans gehucht waar geen droog brood of fles bier te koop is. Wel komt de ijscoman om 5 uur langs. We hebben wat geslenterd door het dorp en over een landweg door een veld. Daarna lezen aan de oever van de Moezel onder de bomen. Want mooi ligt de CP wel.

millery_sept2015 (1)

1. Christiene:
    1 september 2015
    Wij zijn nu in lurcy levis en het weer is prachtig. Gisteravond onweer in de verte en vannacht en vanmorgen regen. Morgen weer verder noordwaarts. Fijne vakantie verder.
  2. Christiene:
    1 september 2015
  3. Pam Molkenboer:
    2 september 2015
    Haha Bert misschien een dorp verder op of een sopermarkt zoeken! Succes.