Neer jachthaven Limburg 2 april 2018

2 april 2018 - Neer, Nederland

Maandag, 2e Paasdag 2 april 2018.

We rijden weg uit Neer en halen nog een wiel in Meijel, Limbug, het tweede wiel met MC motor. Daarna richting Hengelo voor een MC fiets. Omdat we hebben afgesproken om 3 uur kunnen we onderweg nog van alles doen wat zo hoort op 2e Paasdag. Dus naar IKEA in Duiven voor wat  woonaccessoires en daarna bij Praxis om een LED lamp voor boven de eettafel te kopen. De fiets is een koopje dus die laden we in en wordt thuis omgebouwd tot E-bike. Dan moeten we nog ergens slapen want morgen is er nog een MP-boodschapje te doen in Utrecht rond 12.00 uur. We besluiten naar Garderen te rijden want daar was een CP bij Hotel Overbosch, helaas dit wordt verbouwd en alles is dicht. Dan naar Leersum daar is een CP bij eetcafé Touché, hier stonden we al vaker. Opnieuw helaas het restaurant zit vol en ze hebben geen vergunning meer om campers te laten overnachten. Uiteindelijk komen we terecht in de haven van Wijk bij Duurstede en morgen nog een half uur naar Utrecht. Vervolgens langs huis en dan naar Willemsoord in Den Helder voor een overnachting en woensdag afscheid van Imparare Italinano door de film tullipani met een hapje en drankje. Gezellie.