Pilzen en Baldi 19 juni 2013

19 juni 2013 - Praag, Tsjechië

19 juni 2013
Gisteravond rond 22.00uur werden we opgeschrikt toen we buiten zaten. Een paar knallen, een zwarte rookpluim en wat vuurbollen in de rook. Het licht op de kemp ging uit en een deel van Praag zat zonder stroom. Gaandeweg de nacht is het gerepareerd. De hulpverlening kwam snel op gang getuige alle sirenes. Het bleek een onderstation van de stroomvoorziening waarin een transformator het had begeven door de warmte. Vandaag van Praag naar Cheb en onderweg een bezoek aan de Urquell brouwerij van Pilzen. We waren deelnemers aan een rondleiding van anderhalf uur en het was indrukwekkend. Onderweg naar Cheb kwamen een autokemp tegen in Baldi, klein plaatsje gelegen aan een meer. Het waaide behoorlijk waardoor het niet zo warm aanvoelde ondanks de 35 graden. Ja het is heet in Tsjechie.

1. Christiene:
    20 juni 2013
    Ja, ja het mooie weer maakt een hoop goed. De foto's zien er goed uit zo met het zonnetje. Wij hebben vandaag regen dus een beetje saaie dag.
    Geniet ze lekker daar.
    Groetjes van ons
  2. Bert:
    20 juni 2013
    Ja dat lukt uitstekend, op naar de laatste camping in Tsjechie en dan Duitsland in. Nog steeds heet met 35+