Pistoia 25 augustus

25 augustus 2013 - Florence, Italië

Zondag 25 augustus.

Vannacht werd onze nachtrust wreed verstoord door hevig onweer met rukwinden, slagregens, hagel en veel gedonder. Het heeft op de cp wat modderstromen teweeg gebracht die op de banden van de LMC zijn sporen heeft nagelaten. Het werd wat later voor we op weg gingen naar Pistoia. Daar hebben we de camper geleegd en gevuld om vervolgens het oude centrum in te gaan. Koffie en later een antipasto zorgden voor de inwendige C en B. Daarna reden we naar camping Poggio in Bivigliano. Dit ging deels over een zeer smalle weg had onze navigatie bedacht. Later werd het nog erger omdat de meneer waar we aan vroegen waar de camping was voorstelde achter hem aan te rijden. Dat was 5 km kuilen, gaten en te veel groen aan beide kanten. Het eind was goed......Heineken. Na al het geweld in de nacht weer een prachtige dag.

1. Jojoos:
    25 augustus 2013
    Klinkt allemaal spannend. Onweer en hagelstenen en vervolgens als toetje nog een barre tocht door het ongerepte Italië. Ook dat is vakantie!
  2. Jojolo:
    26 augustus 2013
    Hoi Clauber,
    Maar goed dat je een beetje kan chauffeuren,
    Met de brommert heerlijk gereden in het Odenwald.
    een aanrader voor de motorrijder.
    Prachtig weer en heerlijk rustig.

Het hotelletje was van een bedenkelijk niveau.
    Maar 3 nachten overleef je wel.

Groed, Wepje
  3. Christiene:
    26 augustus 2013
    Pistoia..bekende plek al is het voor ons al heel wat jaartjes terug dat we er geweest zijn maar de foto's zijn herkenbaar.