Provins

25 september 2011 - Provins, Frankrijk

Zondag 25 september 2011.

Vandaag reden we langer dan gebruikelijk in de LMC. Ruim 400km. Om half 2 kwamen we aan in Provins. Een historische boven- en onder stad met een hoog toeristisch gehalte. Wel mooi allemaal. Een gratis cp op een parkeerplaats achter het syndicat d'intitiative waar plek is voor 30 camping-cars. Zomaar 2 andere campers van medelandse afkomst. Met prachtig weer hebben we lopen slenteren door Provins en lekker gegeten. Je kunt hier een ridderschouwspel en een aigleshow bijwonen als je bereid bent flink in de buidel te tasten. Morgen rijden we verder en kijken waar we in België uitkomen.

26 september 2011
    Hoi B en C, we zijn gearriveerd in Jasper. Gisteren een prachtige tocht over de Athabasca Glacier gemaakt met een gids, een wandeling van 3 en een half uur. Strak blauwe lucht, vandaag een regenachtige dag. groet
    Koos en Christiene
  2. Marianne Dubbeld:
    26 september 2011
    Hoi Bert en Claudette,
    Dank je wel voor jullie liever kaart.
    Fijn dat jullie weer thuiskomen morgen. Morgenavond zijn we er niet. Mijn vader is jarig, maar woensdagavond kunnen we vast wel ff een biertje nemen om het af te leren.