Op naar de Pyreneen

30 augustus 2011 - Dolus-d'Oléron, Frankrijk

Ik ga het blog nieuw leven inblazen maar het is op de plaatsen waar wij in Frankrijk verblijven niet van zelfsprekend dat je over WieFie beschikt. Na wat omzwevingen in Nederland, gestart 17 augustus 2011, deden we Goes, Hansweert, Etten-Leur, Eerbeek en tot slot Uggelen aan. Hier moesten 3 belhamels worden vermaakt en een tent tot de grond worden afgebroken. Daarna belanden we in Doullens. 1 overnachting en daarna door naar Ile d'Oloron. Daar 3 overnachtingen op 3 verschillende plekken. Moioi Eiland voor wandelen en fietsen.  Morgen, 31 augustus door naar de Pyreneen, het plaatsje Saint Jean Pied de Port. Christiene en Koos van Harte. En Ed moest er een S achter Nyon? Anders zaten jullie aan het Meer van Geneve!

Groet van de 2 uit de LMC.

1. dennis:
    30 augustus 2011
    Hé luitjes, nogmaals een fijne vakantie toegewenst ;)
  2. Peter Oomen:
    30 augustus 2011
    Hallo vakantiegangers,
    Wat leuk dat je blog weer hebt geactiveerd. We volgen jullie en zijn benieuwd wat jullie allemaal beleven.
    Fijne vakantie.
  3. Christiene:
    31 augustus 2011
    hallo B en C, dank jullie wel voor de felicitaties, ik neem aan voor onze nieuwe aanwinst de Caravelair 400 Antares Luxe en dat is ' ie hoor;) héérlijk ruim. Ik denk dat Ed jullie dat verteld heeft want wij hebben elkaar niet meer gesproken sinds we de caravan gekocht hebben.
    Onze vakantie zit er ook aan te komen hoi hoi maar eerst nog de trouwerij!
    groet
    Christiene
  4. Bert:
    31 augustus 2011
    Nee we weten niets van Ed en het ging over wat anders.
    Groet uit S S P de P.
  5. Christiene: