Sequoia, California.

5 mei 2011 - Visalia, California, Verenigde Staten

Woensdag 4 mei, 21.00.

Visalia, Marriot hotel.

Nog even ben ik jarig en dan gaan we richting huis. Vreemd was het om jarig te zijn op een plaats waar je niet bent. Vandaag reden we naar Sequoia een nationaal park met hele grote bomen en sneeuw. We reden langs velden met sinaasappelbomen waarvan de bloemetjes in bloei staan en dat ruikt lekker! Mooie bochtige weg naar 2200 mtr. Een heerlijke temperatuur om te rijden en het doorwaai pak is een uitkomst met dit weer want beneden was het heet vandaag, ruim 35 graden. De foto’s die we namen van de bomen zijn echt forse jongens die ik, behalve de baobabs in Madagaskar, niet eerder zag. Vandaag werd er met het oog op de waarschuwing van gister iets rustiger gereden. Vanavond hebben we afgesproken om half elf in het brouwerij café om nog eens te proeven van het IPA-bier. Morgen rijden we van Visalia naar Los Angeles en aan het eind van de rit leveren we de motoren in. Peter gaat dan naar huis. We hebben dan de Vrijdag en Zaterdagochtend voor visiting LA. Zaterdagmiddag het vliegtuig naar Amsterdam via Miniapollis. Zondag thuis. Ik denk dat ik het nog vaker zeg: hitt the asfalt!

P1060553P1060556P1060570

1. Christiene:
    5 mei 2011
    weet je Bert, als ik zie hoe jij geniet van al het moois dat je ziet en meemaakt krijg ik zo'n zin in onze vakantie naar Canada! Helaas duurt het nog 4 maanden maar ja....de tijd zal wel snel gaan dus voor je het weet vertoeven wij ook aan de andere kant van die grote plas.
    Have fun

groet
    Christiene
  2. Jojolo:
    5 mei 2011
    Ja, prachtig die sequoia's. Machtige bomen. Ergens in dat park staat een boom waar je dwars door de stam kunt rijden! The drive thru tree. Zo heet ie. Wel in de rij staan om een fotootje te maken. Wat gaat zo'n vakantie snel. Haal er nog uit wat erin zit en behouden vlucht.