Siena 8 september 2013

8 september 2013 - Siena, Italië

zondag 8 september 2013

We zijn al weer 3 weken onderweg. Geslapen op een mixparking met nog 2 campers naast ons. Na een broodje en koffie naar Siena. De camper op een parkeerterrein aan de rand en met de bus naar het centro. Kaartje gekocht voor de immense kathedraal met bijbehorende crypte, librerie, toren voor panoramisch uitzicht en museum. Daarna naar het Pallazo il Campo dat heel bijzonder is. De vloer lijkt op een schelp en is gelegd met fraaie bakstenen. Een cappootje is aan de prijs maar je hebt geweldig uitzicht op 1 van de terrassen. Wat slenteren door de stad maakte de boel compleet. Vervolgens 35 km verderop naar Radda in Chianti waar de LMC op een cp staat voor de komende nacht. Natuurlijk liepen we door de plaats en dat is een aanrader.

1. Bert:
    8 september 2013
    Mooie Stad met imposantei gebouwen.
  2. Christiene:
    Super stad!
  3. Bert:
    Moet zijn imposante!!
  4. Jojoos:
    8 september 2013
    Ja! De Campo in Siena. Inderdaad, een cappootje kost wat maar dan heb je ook wat. Inclusief zicht op de kathedraal.
  5. Bert:
    9 september 2013
    Nou inderdaad, het is heel iets anders dan waar we nu zitten. 4km van San Gimignano bij een Amico Fattore waar we morgen mooi gaan fietsen en vervolgens de Chianti testen. Een panoramisch uitzicht over berg en dal en WiFi in de camper.