Stromberg, Nesselwang 9 en 10 mei 2018

10 mei 2018 - Nesselwang, Duitsland

Wij zijn met de LMC op pad gegaan. Het reisdoel is Napels en daarna mogelijk het gebied Puglia verkennen. En vervolgens…..?

Woensdag 9 mei 2018.

Aan het weer lag het vandaag niet: 28 graden in Duitsland met volop zon. We hebben de LMC vanuit Oterleek naar Stromberg, even voorbij Koblenz, gereden. Een rustige CP totdat de brandweer met 3 voertuigen aan het oefenen ging. Leuk om te zien hoe enthousiast de dames en heren van het team aan het werk gingen. Een CP met voorzieningen, op 100 mtr. van  3 supermarkten en voordelig tanken bij Ed. Een wandeling naar het dorp bracht ons op een terras voor een koppie.  Morgen, donderdag, richting de grens met Oostenrijk.

Donderdag 10 mei 2018.

Het is regenachtig  als we opstaan en onderweg regelmatig een bui. De temperatuur is 10 graad lager dan gister. Soms wat vertraging en auto’s die verkeerd om staan. Na enig fileleed zijn we van 9 tot half 4 onderweg om op de CP van Nesselwang te komen. Een grote voor 70 campers onderaan de skipiste. In het dorp is het een dooie boel voor zo’n leuke plek want Vaderdag is hier een feestdag. Bij knap weer wandelen we morgen, anders door naar Resia in Italië.