Tjonge waar we nu weer zijn: Passo del Tonale, 13 sept. 2014

13 september 2014 - Parco Nazionale dello Stelvio, Italië

Zaterdag 13 september 2014.

We zetten de LMC 120 km noordelijker op een cp op de Passo del Tonale 1850 mtr. Het was een route met veel tunnels en pas na Edola werd het mooi. Dat we verkast zijn is te merken aan de temperatuur;  er is een paar graden af. In de ochtend zon en in de middag stapelwolken met 20 graden. We nemen in Passo del Tonale de gondel naar 2600 mtr. en vandaar lopen we omhoog naar 2800 mtr. Sneeuw om ons heen.  We nemen een koppie en lopen terug naar de gondel. Onderweg doen we nog wat aan reflectiefotografie. Terug in Tonale zitten we bij de camper in de zon. In de schemering zijn er prachtige wolkenluchten.

13-09 Passo del Tonale cp (1) (800x530)

13 september 2014
    Mooie dag dus. Foto's zijn echt mooi. Prachtige luchten
    Ja vinden wij ook, echt spektakel hier tussen de bulten. WiFi in de camper middels TrentinoNetwork. Handig. Morgen op de racer. Mooi trappen op een rustige weg. Groeten JoJoos van ons!!