De vlucht naar LA.

24 april 2011 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Dat is ruim drie en een haf uur vliegen en we zitten in het commerciële deel waar DeltaAilines op vliegt. Je moet voor alles betalen behalve water en koffie. WiFi is ook aan boord boven de 10.000 feet. Je kunt voor verschillende accounts kiezen en het begint bij 13 dollar. Wij zullen ongeveer 21.00 uur zaterdagavond aankomen in het hotel en bij jullie is het dan ruim nacht. Het is een groot hotel zoals veel in LA. We hebben na incheck aan de bar gezeten met 2 andere bikers van de groep. De club zou 7 personen zijn. Lekker bier en nacho's. De reisleider Peter hebben we nog niet ontmoet, misschien morgen bij het ontbijt en zoniet gaan we de motoren niet ophalen en niet naar Mexico want misschien moeten we achter een tourleider aan. WiFi op de kamer en voor nop. Dan is Dette's nootboek handig. Bedankt hoor en jullie allen ook voor de leuke reacties.

Bar hotel Hacienda.

1. Maureen:
    24 april 2011
    Lieve opa, uhm, uhm, uhm, veel geluk, hmmmm. We hebben leuk paaseieren gezocht, jammer dat je dat hebt gemist. Uhm. Ik heb lekker geslapen en ook nog lekker zitten vechten met elkaar in de tuin. En we hebben ook nog eieren gegooid met een lepel en eierdopje. Kus, knuffel, Quinty.
  2. Maureen:
    24 april 2011
    Lieve opa. De vraag: Hoeveel uur scheelt het in Amerika met Nederland? Ik vind het jammer dat je niet mee kan eten met het paasontbijt. Liefs, Danique.
  3. Bert:
    24 april 2011
    Nou Danique bij jullie is het nu 9 uur later dan op dit moment in Los Angeles, USA. Waar het op dit moment zondagochtend half 8. Kusjes aan jullie van mij.