Voorbereiding wintersport jan-febr. 2109

24 januari 2019 - Oterleek, Nederland

Morgen, vrijdag 25 januari 2019, staat een vertrek naar Oostenrijk gepland. Het zou fijn zijn als de wegen goed te doen zijn i.v.m het weer. De voorbereidingen zijn getroffen: skies geslepen en gewaxd, koffers en tassen gepakt. We doen morgen een overnachting in Denkendorf op 780 km van huis in een privatpension. Zaterdag nog 300 km naar de skilift van Radstadt. We verblijven in: https://www.topaustria.com/taurachblick/deutsch/index.htm. En dat 1 week. Daarna door naar de Weissensee in Karintië.

Ook leuk is: https://www.weissensee.nl/webcams/

voorbereiding_01-2019 (2)

1. Christiene:
    24 januari 2019
    Viel spas :) Aan sneeuw geen gebrek!
  2. BertvdB:
    24 januari 2019
    Dankjewel. Hebben we gezien tot 4 meter.
  3. Ria:
    24 januari 2019
    Goede reis en veel plezier in Radtstad. We zien jullie over een week aan de Weissensee.😘
  4. Peter Oomen:
    24 januari 2019
    Veel plezier en we houden je blog in de gaten.
  5. Pam Molkenboer:
    24 januari 2019
    Goede reis en geniet van de sneeuw.
  6. Yolanda:
    24 januari 2019
    Goeie reis en geniet vanaf dag 1!
    Het Italiaans nemen we ff voor je waar.🙋‍♀️
  7. BertvdB:
    24 januari 2019
    Dankjewel Yolanda, we missen idd 3 lessen van de mooie taal maar dat hebben we er voor over. Het huiswerk zien we wel via het www. Groetjes aan allen
  8. Jojoos:
    Veel plezier!
  9. Nanette:
    24 januari 2019
    De camper ontrouw?😛 En volgens mij missen jullie 2 i.p.v. 3 lessen. 1 Febr. valt uit. Veel plezier!
  10. Marianne Dubbeld:
    24 januari 2019
    Hoi veel plezier de komende weken. Ik hoop dat er als je terugkomt in Nederland weer natuurijs is, dan ben je goed getraind.
    Pas op voor de wakken Bert.
  11. BertvdB:
    24 januari 2019
    Dankjewel , Marianne. Het gaat kwakkelen in Nederland en sneeuwen in Karintië. Met al dat buffelen ben ik redelijk in schaatsconditie. Dus daar zal het niet aan liggen.