Vollenhove 06 augustus 2021

6 augustus 2021 - Vollenhove, Nederland

Vrijdag 6 augustus 2021

Donderdag 5 augustus zijn we vertrokken naar Volllenhove op een camperpark voor de slagboom van vakantiepark Akkertien. Leuke CP met schoon sanitair en op loopafstand van het centrum. Dus de wandelschoenen aan en een stadswandeling door het historisch deel van Vollenhove. Het is wat drukkend geworden in de middag en rond zes uur een bui. Daarna is het afgekoeld en schijnt de zon. Het stadje telt ruim 4000 inwoners en bekend van het grote corso eind augustus. Vrijdag 6 augustus…. Na het ontbijt kijken we naar de sport in Tokyo want het is wat buiig. Prachtig baanwielrennen met goud en zilver voor NL. In de middag op de fiets voor een rondje in de Wieden. In Giethoorn een koppie en als we bijna terug zijn op de CP moeten we toch even schuilen voor een bui in Blokzijl. We komen droog over, later klaart het op en is het lekker weer. Morgen richting het groene hart.

vollenhove_06-08-2021 (1)

1. Christiene:
    6 augustus 2021
    Het is inderdaad mooi fietsen daar.
    Veel plezier in het groene hart en zien elkaar binnenkort.
  2. Bert:
    6 augustus 2021
    Dankjewel. Ja idd, Christiene. We hebben regelmatig in Belt Schutsloot gestaan dus feest der herkenning. Gezellig tot de 14e.