Vrijdag 19 mei 2023

19 mei 2023 - Wijster, Nederland

Dus morgen is het dinsdag geworden. We stappen op de fiets en gaan naar Meppel, doen een kleine stadswandeling met onderweg een bezoek aan het drukkerijmuseum.  Dat was nog tamelijk leerzaam. Daarna nog wat boodschappen en weer op de camping aan. Woensdag lopen we een wandeling vanaf de camping door mooi bosgebied van ruim 14 km. Dit zonder Franz en Cisca want zij gaan op de fiets naar Staphorst. Donderdag staat in het teken van AZ. Franz en Ciska gaan huiswaarts, na de lunch rijdt Koos richting Alkmaar en komt na de verloren wedstrijd na middernacht weer aan op de camping. C, C en ik fietsen naar de Havixhorst, een luxe hotel met grote beeldentuin die je gratis kunt bezichtigen. We beginnen met koffie op het terras en vervolgens slenteren door de tuinen. Daarna een bezoek aan de lokkerij vernoemd naar de familie Lokker. Het is een opvang voor ooievaars met vele nesten. In de avond eten we met z'n drieën en door het lekkere weer kan het tot laat buiten. Vandaag, vrijdag vertrekken we van camping De Veentjes, doen wat boodschappen in Hoogeveen, campingshop Reinders, en rijden naar een camperplaats in Wijster. Allemaal heel dichtbij. Een heerlijke plek met  veel groen en vogels. Hier staan we in ieder geval dit weekend.

de veentjes-havikshorst_17-05-2023 (27)

1. Christiene:
    19 mei 2023
    Het is weer omgevlogen. Een heerlijke gezellige week geweest weer met elkaar.
  2. Bert:
    19 mei 2023
    We zijn het met de vorige spreker eens