Reacties

Reacties 1 - 50 van 100

Naam Reactie Datum
Bert Ik zag het op het journaal Annita. Blijven drinken… 27 jun. '26
Bert Dank jullie wel. Lange rechte wegen die erg rustig… 27 jun. '26
Bert Ja niet zo ver meer en dan zit ik op de Lofoten en… 27 jun. '26
Bert Dankjewel Ad Jonkoping ben ik langs geweest. TJonge… 27 jun. '26
Bert Is een mogelijkheid ik ben straks in die stad voor… 27 jun. '26
Bert Jullie waren een eind uit de buurt 27 jun. '26
Annita Boeve Hallo Bert, we zitten hier in de tropen. De airco… 27 jun. '26
Melle en Lizette Hey Bert. Melle hier. Je hebt goed de gang er in.… 26 jun. '26
Esther Zo Bert, je zit al flink hoog in het noorden! 26 jun. '26
Christiene Mooi verhaal en leuk om een rendier te zien. Dieren… 26 jun. '26
Ad Beers Hallo Bert, Nu zit je dus in het hoge Noorden. Kiruna… 26 jun. '26
MiAnno Al bij de Poolcirkel! Die elandachtige is een rendier.… 26 jun. '26
Nils Kaan Zo’n knijper heb ik hier vanmorgen tijdens het fietsen… 26 jun. '26
Bert Dag Annita.. Het is hier zeer aangenaam en een mooi… 26 jun. '26
Annita Boeve Hoi Bert. Al met al is het beter vertoeven in Zweden… 26 jun. '26
Bert Tja het gaat wel eens anders ....Ik heb ook een behoorlijke… 26 jun. '26
Piet Berkhout Je bent al aardig noordelijk, de grens met Finland… 26 jun. '26
Bert Als je er inderdaad om verlegen zit Esther dan is… 25 jun. '26
Bert Dat gaat inderdaad nog Christine als je het nauwkeurig… 25 jun. '26
Christiene Mooi plekje weer hoor. En inderdaad 7,50 voor een… 25 jun. '26
Esther Wat een leuk en typisch Zweeds plaatsje is dit. En… 25 jun. '26
Bert Oh ik was ook nog even in een enorme drankenzaak.… 25 jun. '26
Bert Ik heb er op gezeten Esther en je kijkt je ogen uit… 25 jun. '26
Bert Tja als 1 van de twee het niet wil dan is het een… 25 jun. '26
Bert Vandaag 21° Lizette. Zo net gezwommen in het meer… 25 jun. '26
Bert Dat is de hele Entourage Marianne zou ook spiegels… 25 jun. '26
Esther Die laatste foto, geweldig, daar zit je toch het liefst… 25 jun. '26
Esther Ooeehhhh, Gerard z'n grote droom, die Toyota… 25 jun. '26
Lizette Bertje, lekker genieten van al het moois, en lekkers.… 25 jun. '26
Marianne Leuk museum Bert. Ik snap alleen die kroonluchters… 24 jun. '26
Bert Dankjewel Annita....Het is hier ook prachtig Ik zag… 24 jun. '26
Annita Boeve Wat een prachtige foto's Bert. Hier lijkt het… 24 jun. '26
Bert Zal ik doen ..ik moet nog een stukkie 24 jun. '26
Bert Dat is voor als je zwaar wasgoed hebt. 24 jun. '26
Bert Morgen 21 graden, Piet. Lekker 24 jun. '26
Koos Lekker bezig vriend ga zo door. 24 jun. '26
Christiene 😄 die is grappig! 24 jun. '26
Piet Berkhout Bert, Hier is het dik 30 graden, morgen en vrijdag… 24 jun. '26
Bert En vandaag weer zo'n plekje 24 jun. '26
Bert En dan ook nog in showroomstaat 24 jun. '26
MiAnno Aah ... Herbie, wat leuk! 23 jun. '26
Christiene Mooi uitzicht. 23 jun. '26
Bert Zeker Ad, meren bossen en historische steden. Ja dat… 23 jun. '26
Ad Beers Hallo Bert, Mooi deel van Zweden. En prachtige foto's… 23 jun. '26
Bert Ja handig hè Scheelt weer stroom 23 jun. '26
Bert Af en toe moet je geluk hebben Nanette. En het bier… 23 jun. '26
Nanette Doe je goed: relaxdag en kunnen blijven lezen bij… 23 jun. '26
Nanette Mazzelaar met een gratis plek! En vervolgens biertje… 23 jun. '26
Bert Prima koffie en dat mag de hele dag 22 jun. '26
Bert Ja klopt Mia ....gezien de Scandinavische tarieven… 22 jun. '26

 1 2 Volgende »