Reacties
Reacties 1 - 50 van 100
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Bert | Ik zag het op het journaal Annita. Blijven drinken… | 27 jun. '26 |
| Bert | Dank jullie wel. Lange rechte wegen die erg rustig… | 27 jun. '26 |
| Bert | Ja niet zo ver meer en dan zit ik op de Lofoten en… | 27 jun. '26 |
| Bert | Dankjewel Ad Jonkoping ben ik langs geweest. TJonge… | 27 jun. '26 |
| Bert | Is een mogelijkheid ik ben straks in die stad voor… | 27 jun. '26 |
| Bert | Jullie waren een eind uit de buurt | 27 jun. '26 |
| Annita Boeve | Hallo Bert, we zitten hier in de tropen. De airco… | 27 jun. '26 |
| Melle en Lizette | Hey Bert. Melle hier. Je hebt goed de gang er in.… | 26 jun. '26 |
| Esther | Zo Bert, je zit al flink hoog in het noorden! | 26 jun. '26 |
| Christiene | Mooi verhaal en leuk om een rendier te zien. Dieren… | 26 jun. '26 |
| Ad Beers | Hallo Bert, Nu zit je dus in het hoge Noorden. Kiruna… | 26 jun. '26 |
| MiAnno | Al bij de Poolcirkel! Die elandachtige is een rendier.… | 26 jun. '26 |
| Nils Kaan | Zo’n knijper heb ik hier vanmorgen tijdens het fietsen… | 26 jun. '26 |
| Bert | Dag Annita.. Het is hier zeer aangenaam en een mooi… | 26 jun. '26 |
| Annita Boeve | Hoi Bert. Al met al is het beter vertoeven in Zweden… | 26 jun. '26 |
| Bert | Tja het gaat wel eens anders ....Ik heb ook een behoorlijke… | 26 jun. '26 |
| Piet Berkhout | Je bent al aardig noordelijk, de grens met Finland… | 26 jun. '26 |
| Bert | Als je er inderdaad om verlegen zit Esther dan is… | 25 jun. '26 |
| Bert | Dat gaat inderdaad nog Christine als je het nauwkeurig… | 25 jun. '26 |
| Christiene | Mooi plekje weer hoor. En inderdaad 7,50 voor een… | 25 jun. '26 |
| Esther | Wat een leuk en typisch Zweeds plaatsje is dit. En… | 25 jun. '26 |
| Bert | Oh ik was ook nog even in een enorme drankenzaak.… | 25 jun. '26 |
| Bert | Ik heb er op gezeten Esther en je kijkt je ogen uit… | 25 jun. '26 |
| Bert | Tja als 1 van de twee het niet wil dan is het een… | 25 jun. '26 |
| Bert | Vandaag 21° Lizette. Zo net gezwommen in het meer… | 25 jun. '26 |
| Bert | Dat is de hele Entourage Marianne zou ook spiegels… | 25 jun. '26 |
| Esther | Die laatste foto, geweldig, daar zit je toch het liefst… | 25 jun. '26 |
| Esther | Ooeehhhh, Gerard z'n grote droom, die Toyota… | 25 jun. '26 |
| Lizette | Bertje, lekker genieten van al het moois, en lekkers.… | 25 jun. '26 |
| Marianne | Leuk museum Bert. Ik snap alleen die kroonluchters… | 24 jun. '26 |
| Bert | Dankjewel Annita....Het is hier ook prachtig Ik zag… | 24 jun. '26 |
| Annita Boeve | Wat een prachtige foto's Bert. Hier lijkt het… | 24 jun. '26 |
| Bert | Zal ik doen ..ik moet nog een stukkie | 24 jun. '26 |
| Bert | Dat is voor als je zwaar wasgoed hebt. | 24 jun. '26 |
| Bert | Morgen 21 graden, Piet. Lekker | 24 jun. '26 |
| Koos | Lekker bezig vriend ga zo door. | 24 jun. '26 |
| Christiene | 😄 die is grappig! | 24 jun. '26 |
| Piet Berkhout | Bert, Hier is het dik 30 graden, morgen en vrijdag… | 24 jun. '26 |
| Bert | En vandaag weer zo'n plekje | 24 jun. '26 |
| Bert | En dan ook nog in showroomstaat | 24 jun. '26 |
| MiAnno | Aah ... Herbie, wat leuk! | 23 jun. '26 |
| Christiene | Mooi uitzicht. | 23 jun. '26 |
| Bert | Zeker Ad, meren bossen en historische steden. Ja dat… | 23 jun. '26 |
| Ad Beers | Hallo Bert, Mooi deel van Zweden. En prachtige foto's… | 23 jun. '26 |
| Bert | Ja handig hè Scheelt weer stroom | 23 jun. '26 |
| Bert | Af en toe moet je geluk hebben Nanette. En het bier… | 23 jun. '26 |
| Nanette | Doe je goed: relaxdag en kunnen blijven lezen bij… | 23 jun. '26 |
| Nanette | Mazzelaar met een gratis plek! En vervolgens biertje… | 23 jun. '26 |
| Bert | Prima koffie en dat mag de hele dag | 22 jun. '26 |
| Bert | Ja klopt Mia ....gezien de Scandinavische tarieven… | 22 jun. '26 |
1 2 Volgende »

- Bert: Ik zag het op het journaal…
- Bert: Dank jullie wel. Lange rechte…
- Bert: Ja niet zo ver meer en dan…
- Bert: Dankjewel Ad Jonkoping ben…
- Bert: Is een mogelijkheid ik ben…
Alle reacties »