Nordborg 25-27 juni 2019

27 juni 2019 - Kruså, Denemarken

Donderdag 26 juni 2019.

Gister, woensdag was het heet op het eiland Als in Nordborg. We staan op een CP bij een boer voor 50 dkk met alle service. We fietsen een mooi rondje en als we tegen vijven terugkomen slaat het weer om: de temperatuur gaat met 12 graden omlaag en het begint stevig te waaien. Als we opstaan voelt het koud aan door de harde wind. Voordat we verder rijden richting zuid maken we een wandeling rond het meer van Mejle dat zo’n 5 km in beslag neemt. Daarna rijden we naar de laatste P-intrip van deze vakantie in Denemarken en belanden nabij Krusa bij het Mekanisk museum, een Nederlandse eigenaar uit omgeving Enschede die de boel in NL heeft verkocht en hier allerlei rollend materiaal uit voornamelijk landbouw heeft verzameld. Ook bromfietsen, fordjes, stationaire motoren en toebehoren. Nadat we het museum hebben bezocht fietsen we naar Krusa om bij de Rema1000 de laatste kronen te spenderen. Het weer heeft zich inmiddels hersteld en we zitten tot 8 uur buiten. Morgen de grens over naar DE waar we de cultuur laten voor wat het is en gaan bewegen in de natuur.

nordborg_26-06-2019 (12)

1. Ria van Beek:
    👍👍🥂🥂
  2. BertvdB:
    Ja vinden wij ook, Ria.... 😄
  3. Christiene:
    27 juni 2019
    Nog niet genoeg bewogen 😄 veel plezier nog aankomende week.
  4. BertvdB:
    27 juni 2019
    Dankjewel Christiene. Het wordt weer warm dus lekker fietsen langs de Wezer in de buurt van Oldenburg. Maar zaterdagmiddag eerst voetbal kijken.