Eerbeek 21 mei 2021.

21 mei 2021 - Eerbeek, Nederland

Vrijdag 21 mei 2021.

We staan voor een nacht in Eerbeek van wat een weekie NL moet worden. Het is zeer wisselvallig weer, het ene moment zitten we in de zon op het terras aan heerlijke soep en het volgende moment  klettert het erover. De CP is bij restaurant de Korenmolen dat het terras heeft gesloten vanwege het weer, dus zoeken we een plek in het centrum van Eerbeek. Nu het met de Corona besmettingen de goede kant op gaat, is het na een jaar fijn om weer een terras te kunnen doen met een drankje. Morgen, zaterdag, zakken we af naar het zuiden van NL.

Eind April hebben we een week in Rheezerveen met Schonezus en Zwaag in een huisje op de horsetellerie doorgebracht. Mooie omgeving in de buurt van Harderberg voor wandelen en een uitdagend ATB parcours. Daarna is de camper een paar dagen in Balk bij de camperdoktor geweest. In het weekend van 8-9-10 mei zijn we naar Alte Faene, Eernewoude gereden om de camper te testen en mooi wandelen over zompige velden met vogelhutten. Vervolgens nog een nacht naar Balloo om te keezen bij de JoJoos. We zaten toen zondag’s tot 23.00 buiten. Maandagochtend wandelen over het Balloërveld, gewapend met kijker voor plaatjes op het netvlies. Het weekend van 15-16-17 mei naar Den Haag en Leusden voor wat boodschapjes en daarna 2 nachten op camping Zeumeren in Harselaar nabij Voorthuizen. Het weer was toen niet best maar wandelen tussen de buien op de Veluwe kon prima. Alle pijnpunten met de Weinsberger zijn keurig opgelost zodat we weer zorgeloos op pad kunnen.

kipjes eerbeek

1. Ria van Beek:
    21 mei 2021
    Ik hoop voor jullie dat het weer wat gaat verbeteren. Hier in Alkmaar is het bar en boos.
  2. Brrrt:
    21 mei 2021
    Je hoort ons niet klagen , Ria . De zon schijnt in Eerbeek.
  3. Nanette:
    21 mei 2021
    Wij zijn weer thuis na uitstapje Sambeek en Groesbeek. Hadden daar ook wisselend weer. Met af en toe schuilen en een goed regenpak toch prima gefietst en gewandeld. Jullie fijne dagen verder!
  4. Brrrt:
    22 mei 2021
    Zaten jullie igg in een mooie omgeving. Wij rijden vandaag naar Liessel. Sinds april een nieuwe CP. Groetjes van ons C en B.
  5. Pam Molkenboer:
    22 mei 2021
    Ziet er niet best uit t weer. Hoop dat t beter wordt. In ieder geval toch maar genieten.
  6. Brrrt:
    22 mei 2021
    We gaan het zien, Pam. Nu regen. Morgen beter. We rijden straks naar Liessel. Groetjes.