Hellendoorn, Haarle 20 augustus 2023.

20 augustus 2023 - Hellendoorn, Nederland

Zondag 20 augustus 2023.

Afgelopen vrijdag, 18 aug., reden we de camper naar Hellendoorn nadat we in de ochtend dochter M, en de kleinkoters hadden uitgezwaaid. Zij hebben voor 2 weken een chalet in Friesland. Aangekomen bij MiAnno voegden we ons bij R&Y en de Jojoos. Met 8 hadden we thema-eten in Hellendoorn en wij waren de drankgelukkigen. Het werd tot laat gezellig en er waren heerlijke gerechten op tafel gezet. Alles in het kader van SudAfrika.  Zaterdag slapen we uit en na het ontbijt nog even met 8 aan de koffie waarna ieder zijn weegs gaat. Wij rijden 7 km en nemen plaats op CP de Bosweide even buiten Haarle. In de middag op de fiets naar Nijverdal waar C. wil shoppen. Natuurlijk eerst 1 van de vele terrassen op het plein waar later wat chaos ontstaat door een korte maar pittige bui. Op de terugweg nemen we een omweg over de mooie Sallandse Heuvelrug. Prachtig weer deze dagen met 26 graden. Vandaag een knooppuntenroute, koffie bij het bezoekerscentrum in Nijverdal en later bij  Rustwat camping Elshof in Holten nog een keer. Een bekende plek want we stonden daar al eerder. Een frisse douche is de beloning en met mooie luchten zitten we tot laat buiten.

hellendoorn_18-08-2023 (20)

1. Christiene:
    20 augustus 2023
    De plaatjes zeggen genoeg, lekker weer.
  2. Bert:
    20 augustus 2023
    Nou zeker, niets te klagen. Bij jullie was ook het nodige vermaak in het water...
  3. Piet Berkhout:
    21 augustus 2023
    Alweer weg Bert, leuk bericht en dito foto's
  4. Bert:
    21 augustus 2023
    Ja Piet nu het weer kan gaan we. De camper moet rijden .En het was gezellie bij MiAnno
  5. Nils Kaan:
    Mooie foto’s Bert
  6. Bert:
    23 augustus 2023
    Ja Nils leuk zo'n feest in Hellendoorn en onderweg op de fiets. Daarnaast wat fotogenieke figuren.
  7. Bert: