Reacties
Reacties 51 - 85 van 85
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Piet Berkhout | Geschiedenis, maar wel interessant. | 30 mei '23 |
| Bert | Inderdaad Nanette..heel goed weer en het was een zeer… | 30 mei '23 |
| Nanette | Goed gevuld weekend en zo te lezen lekker weer! Ga… | 29 mei '23 |
| Bert | Dat is mooi dan. Goed te lezen. | 29 mei '23 |
| MiAnno | Reuze gezellig weekendje! Ook de laatste fles Sud… | 29 mei '23 |
| Bert | Marianne... graag gedaan. Ook wij zijn blij dat we… | 28 mei '23 |
| Marianne | Wat leuk weer om al jullie avonturen en belevenissen… | 28 mei '23 |
| Bert | Ja en heel gezellig. Nu meters maken.🤣 | 28 mei '23 |
| Christiene | Lekker druk geweest.. | 28 mei '23 |
| Bert | Klopt Piet , we hebben al een aantal dagen strak blauw… | 28 mei '23 |
| Bert | Hu... herken ik niet | 26 mei '23 |
| Bert | Tot zo | 26 mei '23 |
| MiAnno | Welkom op CP MiAnno ! | 26 mei '23 |
| Piet Berkhout | Als het zonnetje schijnt is het (bijna) overal mooi… | 26 mei '23 |
| Christiene | Mooi verhaal en dito plaatjes. Ik zie dat bij jou… | 25 mei '23 |
| Bert | Ja was uiteraard feest der herkenning. Christine.....en… | 23 mei '23 |
| Christiene | Er wordt druk gewerkt daar bij de VAM. Goed bezig… | 23 mei '23 |
| Bert | Zeker Piet en de CP in Weister is een pareltje. Aanrader. | 23 mei '23 |
| Piet Berkhout | Mooi stukje Nederland waar jullie vertoeven. | 23 mei '23 |
| Bert | We zijn het met de vorige spreker eens | 19 mei '23 |
| Christiene | Het is weer omgevlogen. Een heerlijke gezellige week… | 19 mei '23 |
| Bert | Ja vooral dat Lanterfanten....🤣😄🌞 | 16 mei '23 |
| Piet Berkhout | Zal ongetwijfeld heel gezellig zijn! Veel plezier… | 15 mei '23 |
| Christiene | Nou..wat gezellug | 15 mei '23 |
| Christiene | Lekker sportief bezig geweest. Tot vanmiddag | 14 mei '23 |
| Bert | Helemaal eens Nanette. Maar als die schotel er toch… | 13 mei '23 |
| Nanette | Fijn dat jullie eindelijk weer op pad kunnen! Zonder… | 13 mei '23 |
| Bert | Ja na 2 jaar corona en anderhalf jaar gezondheidperikelen… | 11 mei '23 |
| Bert | Nauw jufrauw Bij nadere bestuudeering van het bortje… | 11 mei '23 |
| Bert | Dankjewel...Ja geweldig hier. Geen poespas en heerlijk… | 11 mei '23 |
| Bert | Och eens komp het goe. Tot zondag. | 11 mei '23 |
| Christiene | Die verd.....schotel! Veel plezier en tot snel. | 10 mei '23 |
| Jojoos | Inderdaad lekker basic allemaal. Zelfs de teksten… | 10 mei '23 |
| Pam Molkenboer | Doen jullie goed weer op pad. Volgens mij is betaald… | 10 mei '23 |
| MiAnno | Weer lekker op pad dus ... ga zo door!! | 10 mei '23 |


- Bert: Dankjewel Ria.... we doen…
- Ria Vermeulen: Fijn dat jullie weer thuis…
- Bert: Ook mooi!
- Christiene: Top, wij gaan naar in augustus…
- Bert: 5 dagen Winterberg met NKC
Alle reacties »