Holten 12 juni 2022

12 juni 2022 - Holten, Nederland

Zondag 12 juni 2022.

Wat een mazzel vrijdag. Met 3 kwartier zijn we vanuit Loenen naar Rijssen en zetten de camper op het terrein bij BM-sat. Met 4 moeren wordt de schotel van het dak gehaald, op de werkbank gelegd en aangesloten. Het ding heeft een eindschakelaar genegeerd en met een half uur zit tie werkend op de camper… kosten 0€. We doen wat boodschappen en tanken in Rijssen waarna we ons installeren op De Elshof. Een grijze duiven camping met 15 plekken, rustig en gemoedelijk. Na een wandeling in de mooie omgeving krijgen we koffie van de boer en schrijven in.

Zaterdag op de fiets voor kunst van hier tot ginder langs de dorpen Dijkerhoek, Bathmen, Linde, Lettele en Okkenbroek verbonden door het Sallandse landschap. Onderweg behalve kunst, theater en acrobatiek de nodige horeca. En een mooie route.

Zondag , alweer de laatste dag voor de thuisreis, doen we met prima weer een knooppuntenroute over de Sallandse heuvelrug heen en de Holterberg terug. In Hellendoorn tegenover het plaatsdelict AH, doen we “toevallig” met MiAnno een koppie bij de beste bakker uit de regio. In de middag een douche en met een boekie in de zon tot een uur of acht. Morgen, maandag 13 juni, op huis aan.

Allen bedankt voor de leuke reacties en tot het volgend trippie.

rijssen-09-06-2022 (1)

1. Christiene:
    12 juni 2022
    Leuk zo'n route met vertier onderweg. Fijn dat de schotel weer gemaakt is en dat jullie het goed hebben gehad.
    Tot gauw 🤞😘
  2. Bert:
    Okay... Gaan we doen.
  3. Ria:
    12 juni 2022
    Heb weer genoten van je verslag van jullie reis.👍
  4. Bert:
    13 juni 2022
    Nou mooi..dankjewel en tot snel.
  5. Jojoos:
    12 juni 2022
    Zoals altijd prachtige foto’s bij het verhaal. Wel thuis!
  6. Bert:
    13 juni 2022
    Dankjulliewel. Tot in HHW.
  7. Marianne Dubbeld:
    13 juni 2022
    Mooie foto's weer van dit trippie Bert en CLaudette.
  8. Bert:
    14 juni 2022
    Dankjewel, Marianne... Het weer leende zich ervoor 🌞
  9. Piet Berkhout:
    16 juni 2022
    Mooie weergave!
  10. Bert:
    16 juni 2022
    Dankjewel. Altijd handig zo'n blog.. Voor de volgers en als naslag. Geniet in Italie Buona vacanza Ed areverderci.
  11. Nanette:
    20 juni 2022
    Liep nog wat achter met lezen van je blog. Fijn te lezen dat jullie weer lekker weg kunnen met de camper en dat het goed gaat met Claudette!
  12. Bert:
    20 juni 2022
    Jaaa Nanette. Prioriteiten... Voordeel van de blog is net als tv replay.