Ladenburg 21 mei 2019

21 mei 2019 - Ladenburg, Duitsland

Het weer is nix. Alles water.

Na een bezoek aan Keulen, maandag, slapen we op de CP aan de rand van de stad en servicen we de camper. We hebben de Dom bezocht en dat is een imposant bouwwerk. Ook liepen we naar het BelgischViertel, een bijzondere wijk in Keulen met diverse straatnamen uit België. Tot slot een rondje door de Altstad.  In de nacht naar dinsdag gaat het behoorlijk plenzen en dit gaat overdag door. We starten de camper en rijden met regen onderweg in een sloom tempo (goed voor zuinig rijden) naar Ladenburg, een alleraardigst plekkie aan de Neckar waar we 2 nachten verblijven en morgen bij goed weer langs het water gaan fietsen. Een CP met service voor de camper en WiFi voor 11,= euro per nacht. Het weer nodigt niet uit om naar buiten te gaan dus we vermaken ons in de Weinsberg. O.a. met een verslag maken en dat van MiAnno lezen hoe het ze in Australië vergaat. Leuke foto’s trouwens.

keulen_20 mei 2019 (10)

1. Ria van Beek:
    21 mei 2019
    Jammer van het weer, hier is het ook niet echt voorjaar, maar het zal zeker beteren.
  2. Pam Molkenboer:
    21 mei 2019
    Hier ook koud, lijkt wel herfst. Morgen naar Amsterdam de film Baantjer bekijken in Tuschinski.
  3. Mianno:
    22 mei 2019
    Jammer van het weer, we hebben hier nog wel 10 graden en zon over, we sturen het wel die kant op. 😉