Walbeck 28 mei 2019

28 mei 2019 - Geldern, Duitsland

Dinsdag 28 mei 2019.

Dat shoppen is gisteren prima gelukt. Bij DA, Sidolin voor de ruiten en bij OBI, eurobox bakken om de campergarage efficiënter in te richten dat we hebben afgekeken bij een andere camperaar. Vandaag is het droog maar er wordt regen verwacht. Een mooie gelegenheid om in de ochtend wat aan het blog te doen. Gister, maandag, na een paar nachten aan de Moezel met mooi weer en heerlijk fietsen, shoppen in Mayen en daarna zijn we naar Walbeck gereden op 5 km van Arcen net over de grens. Een rustige CP met service en een hutje voor de beheerder met veel prospect over de omgeving. We liepen 1 km naar het dorp en troffen een REWE en een Nettomarkt. Enkele terrassen die er nogal verlaten bij lagen. Vanmiddag rijden we naar Schijndel, firma De Wit. Een grote zaak voor camping etc. Daarna overnachten in de buurt van Oss bij resto Nieuw Schaik. Morgen in Oss een MP boodschap dat benodigd is voor komend weekend. Vervolgens op huis aan.