Kessel-Winterswijk 01-05 september 2020

5 september 2020 - Winterswijk, Nederland

Zaterdag 5 september 2020. Wat een prettige CP in Kessel waar de gratis gekookte eitjes voor de camperaars  klaarstaan. Mooi fietsen was het zeker woensdag met uitstekend weer en tot 2 maal toe een pontje om de Maas over te steken. Pittoreske plaatsen als Reuver, Swalmen op de grens met Duitsland, Belfeld en Baarlo. Aan het eind van de dag nemen we het terras bij het kasteel van Kessel. Dat kasteel is bijzonder omdat er een moderne functionele verdieping op is geplaatst. Of je vindt het mooi of niet. Het panorama uitzicht over de Maas is heel fraai.  Donderdag 3 september, een regenachtige. We rijden naar Decatlon in Roermond en kopen pedalen voor de fiets van C. Daarna naar Tante Jet in Blitterswijck aan de Maas voor een koppie. Het regent. Bij OBI in Kamp Lintfort een stapelbak voor in de garage van de camper, tanken en nog een stoppie bij Rose Vesand om vervolgens plaats te nemen op camping Nieuw Bovenhuis in de buurt van Winterswijk waar ook Y en R voor een week staan. In de avond Keezen en vrijdag een mooi rondje op de fiets bij mooi weer. In de middag wordt het zelfs warm. We rijden het Zwillbrocker ven in de rondte waar geen drup water meer te bekennen is. In de avond nog een ronde aan het Keezbord en we zien op groot scherm tussen al het dialect hoe Ned. van Polen wint. Het is zaterdagmorgen en het regent. We zeggen Y en R gedag die op keukenjacht gaan en wij rijden naar huis. Wordt vervolgd.

Kessel_09-2020 (23)

1. Nanette:
    Gaan jullie terug in de tijd? Boven je verslag staat 01-05-2020! 😂🤣
  2. Bert:
    9 september 2020
    Ja leuk hé? Tijdmachine is weer gemaakt.
  3. Nanette:
    😜👍🏼