We mogen weer.... 😄

12 juli 2020 - Oterleek, Nederland

Zondag 12 juli.

Na een periode met beperkingen door het Covid 19 zijn de maatregelen zover versoepeld dat we weer kunnen reizen. Door de intelligente lockdown is onze gebruikelijke voorjaarstrip naar de Moezel niet doorgegaan en voor de overtocht naar Kristiansand half mei hebben een voucher voor 2021. Van 3 tot 9 aug. doen we Limburg. Om te zien hoe het met de camper is halen we deze woensdag a. s. uit de stalling. Vervolgens het weekend van 18 - 19 juli naar Friesland. Leuk om weer voor te bereiden.

1. Peter Oomen:
    12 juli 2020
    Ja, het kriebelt weer. Wij reizen morgen af voor een weekje ... Friesland en wel in het dorpje Dedgum, nabij Bolsward.
    Veel plezier.
  2. Bert:
    Heel goed.. Ga door met genieten waar het kan. Groetjes van ons C en B.... 😄
  3. Nanette:
    12 juli 2020
    Knap dat jullie je zo lang in hebben kunnen houden! 😜 Succes met voorbereiden en fijne dagen met de camper!
  4. BertvdB:
    12 juli 2020
    Ja was heeeeel zwaar, Nanette. 😄 Groetjes van ons C en B.
  5. Ria van Beek:
    12 juli 2020
    Fijn dat jullie weer langzamerhand kunnen opstarten. Jullie zullen het reizen wel gemist hebben. Buon divertimento.
  6. Bert:
    13 juli 2020
    Dag Ria, ja het wordt weer eens tijd.
  7. Pam Molkenboer:
    13 juli 2020
    Snap dat jullie kriebels hebben maar lees niet anders dat corona weer opkomt. Kijken jullie uit! Wil jullie nog niet kwijt.
    Fijne dagen.
  8. Bert:
    13 juli 2020
    Dankjewel Pam. wij doen heeeel voorzichtig op 1 punt 5.
  9. Lizette:
    Geniet er van!
  10. Bert:
    13 juli 2020
    Dankjewel gaan we zeker doen, Lizette.
  11. Ria van Beek:
    13 juli 2020
    Wel voorzichtig blijven, hoor!
    ♥️