Oterleek 2 april 2021

2 april 2021 - Heerhugowaard, Nederland

Vrijdag 2 april 2021

Na de nacht naar woensdag op de Stekkenkamp, Ommen, maken we een wandeling door de bossen in de nabijheid bij warm weer en komen in de Sahara terecht. Ja zo heet het daar, een fraaie zandverstuiving. In de middag rijden we naar CP Hancate in de gemeente Hellendoorn. Donderdagochtend lopen we een korte wandeling langs de Regge, een zijstroompje van de vecht, met sluisjes en vistrappen. Daarna gaan via een koffiestop bij MiAnno in Lemelerveld op huis aan. Enig verschil in temperatuur met woensdag was goed merkbaar 24 vs 12 graden. In de middag staat de camper weer op de oprit en inmiddels is voor 3 mei een afspraak met de camperdokter in Balk gemaakt. C, heeft opheldering gezocht via FB voor de meuk in het Friescheveen en dit heeft het volgende opgeleverd:

Meuk in Friescheveen

hellendoorn_01-04-2021  (8)

Allen bedankt voor de leuke reacties en tot de volgende trip. Eerst nog even Paaseieren zoeken.

1. Lizette:
    2 april 2021
    Tjonge, wat zijn het weer een ontzettend mooie plaatjes die jullie hebben gemaakt. Prachtig
  2. Bert:
    2 april 2021
    Dag Lizette, dankjewel. Ja we komen mooie dingen tegen. Was weer de moeite waard..... Groningen, Drenthe en Overijssel in ruim een week. Half april opnieuw in tegengestelde richting.
  3. Ria van Beek:
    2 april 2021
    Fijne Paasdagen in jullie mooie Oterleek.
  4. Bert:
    2 april 2021
    Dankjewel, Ria. Voor jullie ook en nog wat beter weer.
  5. Pam Molkenboer:
    3 april 2021
    Leuk dat je weet waarom die meuk daar ligt. Fijne paasdagen.
  6. Bert:
    3 april 2021
    Dankjewel, Pam. Jullie ook Mooie Paas. En idd. We zijn weer wat wijzer.
  7. Ria:
    Mooie foto’s weer! Fijne Paasdagen😘